June 15, 2015

Penama Misi Infaq


Kami faham, ada individu yang menolak menonjolkan nama dalam sumbangan samada sedekah, infaq mahupun wakaf. Lazimnya, ramai yang lebih selesa meletakkan nama sebagai Hamba Allah dalam sumbangan yang dihulurkan.

Tapi berbeza dengan misi Infaq Selipar Refleksologi CONCAVO CONVEX yang diwakafkan kepada surau-surau dan masjid-masjid sebagai Penerima Manfaat. Kami sangat-sangat mengesyorkan supaya lebih baik anda letakkan penama dalam sumbangan tersebut.

Letakkan penama seboleh-bolehnya dengan nama lengkap, samada nama anda sendiri mahupun nama-nama insan lain yang anda kasihi atau yang pernah anda zalimi (secara sengaja atau tidak sengaja), samada yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia.

Tujuan diletakkan penama dalam misi infaq ini adalah untuk didoakan penama-penama tersebut, kesejahteraan dunia dan akhirat oleh Penerima Manfaat - untuk disampaikan doa oleh pihak jawatankuasa dan khairiah surau/masjid 'direct' serta jelas terus kepada senarai penama infaq.

Itu yang kami amalkan dan mendapat kerjasama yang sangat baik daripada pihak Penerima Manfaat yang mendoakan penama-penama infaq.

Malah yang lebih memberangsangkan kini, penama-penama infaq turut diraikan dalam bacaan Yassin secara berjemaah di surau/masjid yang menerima Infaq Selipar Refleksologi CONCAVO CONVEX berkenaan. ðŸ˜ƒ

KN Event (KNE)
SALING BERKONGSI MANFAAT
http://klasikniagaevent.blogspot.com/

KNE : Kuota infaq kepada Penerima Manfaat kali ini di Kuala Kangsar iaitu Masjid Hidayatul Ummah, Kota Lama Kiri dan Surau Kampung Kolam. Anda dijemput libat rasa sama dalam misi terbaru ini. Dipersilakan. ðŸ˜ƒ
 — looking for a great workout.

No comments:

Post a Comment